Botten

I söndags nådde jag äntligen botten. Det fanns bara två saker att göra, antingen stanna kvar på botten eller att ta sig upp igen. Jag valde att ta mig upp. Så jag messade Johanna och på kvällen åkte mitt hår av och en ny period i mitt liv kunde börja.

Så nu har jag äntligen kommit igång att plugga igen, dock ligger jag flera veckor bakom. Men det är bara att bita i det sura äpplet och försöka ta mig ifatt.

Har mycket skola framöver, desto mindre jobb som tur är. Har ju en chef som förstår att skolan går före.

Är lite trött idag. Johanna var här igår och vi pluggade. Hon behövde låna datorn till att skicka in ett arbete. Vi satt och pluggade till tre. Eller ja, vi pluggade mestadels av tiden.

Nu väntar jag på att Jenny ska höra av sig så ska jag bege mig till Härja och titta på den lilla tjejen. Har ju inte träffat Jenny på evighet heller.

Men istället för att sitta och chatta med grannen och slösurfa så borde jag plugga!

Kommentarer
Postat av: styvmor

Hej Gumman! Hur blev håret? nyfiken

2009-03-19 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0