Vägen tillbaka

Nu är det bara att ta tag i allt som legat i två veckor och försöka få ordning. Lägenheten är en stor enda röra med dammråttor som topping. Eftersom min ork inte är tillbaka helt så går förvandligen väldigt långsam från hemsk röra till organiserat kaos.

Har satt som mål att vara klar med lägenheten på torsdag. Vet att det är långt dit men det är massor att göra och jag går på halvfart.

Har haft en riktigt trevlig helg annars. Blev ett Donkenbesök tillsammans med Jojjo i fredags kväll. Vi satt där en stund och pratade skit. I lördags skulle vi fika, hamnade i Skövde. Blev lite shopping KSS, fika på sköna Norma Jean och mat på Max. Kvällen tillbringade jag framför Hipp Hipp tillsammans med Martin. Skönt att ta det lugnt när man tagit ut sig så innan på dagen.

Nu ska jag ägna en stund åt tvätten, disken, växterna och sånt tråkigt som bara förfaller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0