Om det finns plats för lite värdighet

Jag vet inte vad det är men jag har verkligen fastnat på att använda Lars Winnerbäcks texter i min rubrik. Kanske är det för att jag lyssnar väldigt mycket på honom för tillfället då han skriver underbara texter.

Ja, annars så börjar jag ta mig upp ur min känslostorm. Försöker ta tag i mitt liv igen och göra allt som måste göras.

Idag har jag haft en väldigt effektiv dag. Just nu har jag paus från disken. Innan har jag varit på biblioteket och hämtat böcker jag fjärrlånat för min kurs, varit på skolan och pratat med dom, skrivit ut Moroten, kollat på föreläsning och nu diskar jag. Känns bra att ha lite flyt i allt som måste göras. Tiden går ju dock så snabbt när man håller på. Ibland borde dygnet ha dubbelt så många timmar. Och så spenderar jag kanske lite för mycket tid i bilen.

Apropå bilen så ska den fixas på måndag efter att gubben körde på den. Skönt! Nu börjar jag komma i kapp på riktigt! Bara att jag har tre böcker jag helst skulle läst till igår. Men alltid är det nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0