Hemma från jobbet

Jag jobbade en dag förra veckan och nu är jag tillbaka till att vara hemma igen. Jag har ingen ork i kroppen, bihålorna känns svullna och när jag anstränger mig får jag ont i kroppen.

Var på Överby igår och kollade lite. Blev ingen shopping även om jag var väldigt sugen på ett par nya snygga jeans. Hade ingen energi till att prova. Var död och hade ont i benen bara av att gå och kolla i några affärer. Blev glass istället. Gott.

Nu ska jag strax fika lite med Johanna. Det är ju typ allt jag orkar för tillfället. Och ligga på soffan. Har dock tagit itu med helvetet här hemma lite genom att börja tvätta och diskat upp hälften. Det går inte snabbt men det går framåt. Ser fram emot att få lite rena kläder. Har samlat på mig väldigt mycket tvätt under nästan tre veckor nu.

Men det är skönt när man har en chef som förstår att man inte har nån ork i kroppen. Skönt att inte ha nån press på sig. Just nu känns det jobbigt som det är. Stackars Martin har fått stå ut med ett av mina utbrott där jag bara mår helpiss. Men med tanke på hur många såna jag har haft det sista så var väl det oundvikligt.

Dags att försöka komma tillbaka till livet nu genom lite kaffe.

Kommentarer
Postat av: Annika

Nu börjar jag redan bli bättre.. Måste ha fått den lättare dosen... Hoppas du blir bättre snart.. Det är ju helt skit att vara sjuk... KRAM

2009-01-08 @ 09:08:03
URL: http://nikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0