Du irrar vidare i samma turbulens och ignorerar, idiot!

Jag har haft en produktiv vecka hittills, är ju dock bara tisdag än. Började med att jobba åtta timmar igår efter fem timmars sömn. När jag väl kom till stan igen så åkte jag till Expert och lämnade in min mobil eftersom den yttre displayen har slutat funka. Mobilen är bara ett halvår och jag betalar fortfarande varje månad på den så jag tycker att mobilen ska funka så länge jag betalar på den. Och denna snälla människa som tar fram ett nytt kvitto åt mig så jag kan lämna in den. Spenderade nästan två timmar i lördags på att hitta kvittot istället för att plugga men allt mitt sökande var fruktlöst.

Så om nån ringer och inte hör mig så beror det på att jag återigen använder min gamla mobil som jag insåg att jag inte kunde ha kvar eftersom jag hörs väldigt dåligt i den.

Efter det så satt jag och halvsov framför en föreläsning. Jag gjorde mycket anteckningar, fast var så trött så det blev ganska mycket stavfel.

Idag har jag haft mitt första seminarie. Dock var det bara ett studentseminarie, på torsdag är det första med lärare. Men nu är jag lite mer medveten om hur det funkar.

Efter det grejade jag lite med bilen, fyllde på olja samt slängde på lite potatismjöl på fläktremmen då jag fick höra att det skulle ta bort en del jobbiga ljud. Drog till Jossan och plockade upp henne och tog en fika Lilla Blå innan jag taskigt nog dumpade henne för att hämta upp Johanna, Johnny och Dennis för att dra till Skövde.

Sprang runt i affärer en del, men det mesta jag köpte var glass. Jag har fastnat för Ben and Jerry's Strawberry Cheesecake som de inte har här men hittade på Ica Maxi i Skövde.

Och köpt massa reservdelar till bilen så den ska fixas imorn! Dels lampan som gick sönder när jag blev påbackad men har även köpt en ventilkåpspackning så att oljan kanske stannar där den ska vara.

Och nu blir det att plugga och äta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0