SingStar och dans

Igår öppnade jag kollektivet för fest, blev en del folk här. Nanna, Texas (med kuken) och Johanna var först och vi startade kvällen med Buzz. Sen när mina fd svägerskor Katarina och Maria dök upp så slänge på SingStar. Folk fortsatte att komma Evert fick gå på catwalken och visa upp sig för alla. Tror Katarina räknade till att vi var 13 personer här.

Eftersom jag lider av ett symtom som kallas "Sluuuut på kontot" så blev jag bjuden på taxi ner till Dagnys av Johanna innan festen här av slut. Kom in gratis (ibland har det sina fördelar att vara stammis) och dansade järnet tills en del andra från festen dök upp med och jag fick tillbaka mina nycklar.

Träffade älskade Bitch och vi drog tillsammans med Nanna och Texas och käkade pizza innan vi gick hem. Fick ett litet kryptiskt mess när vi satt där, Jossan frågan om jag var kvar på Dagnys och ville komma upp och vara social lite. Jag minns inte att jag sagt till henne att vi skulle dit. Men idag såg jag varför hon visste det, Nanna hade skrivit att jag "skakade rumpan på Dagnys" på min msn. Haha.

Nu är det morgonkaffe, ska strax bege mig och hämta tjejen jag är kontaktperson åt. Blir pizza och bio. Nice.

Nu finns det bara ett sak som fattas idag. Men men, det är bara att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0