Morgonkaffe

Sitter med en kopp pressokaffe samtidigt som jag börjar känna mig lite stressad av att komma iväg snart. Blidde lite sent igår. Hade dock en riktigt skön dag. Efter att jag hade varit hos tandläkaren och känt hur de borrade sönder min ekonomi helt. Tänder är ju tyvärr en lyxvara idag.

Spelade Sims 2 Castaway. Har kommit riktigt långt nu så jag är stolt över mig själv. Därefter gjorde jag en liten snabb röjning i vardagsrummet innan Cizzi kom förbi på kaffe och internetlåning. När hon sen åkte satt jag och kollade på tv och myste med Evert tills Helen kom. Och hon var inte lika rädd för Evert som väntat.

Vi pratade och pratade. Tills jag körde hem henne då jag var tvungen att hinna till Statoil innan 12 så att jag skulle få en morgoncigg idag.

Och nu har jag verkligen bråttom. Börjar kanske allt bli som vanligt måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0