Min dator...

Den här burken gör mig verkligen knäpp för tillfället. Det är inte mycket som fungerar som det ska men det är framsteg iaf. Jag har idag fått igång både min externa hårddisk samt min webcam. Vilket jag är ganska stolt över. Ljudet vill dock inte fungera än.. Men jag har bokat LillBtich onsdag och då ska vi försöka lösa detta jävla Dellproblem.

Jag har pga min absolut olust av att sitta framför en burk som inte fungerar som den ska inte bloggat mycket det sista. Men jag hoppas att jag snart fått ordning på den så att jag orkar sitta mer här. Jag måste även få ordning på min lägenhet. Jag var så stolt över mig själv i onsdags då jag lyckades komma igång innan jag åkte till jobb nummer två för dagen. Jag började i köket med att diska och greja..

När jag kom hem igen så hade jag ett svullet finger och att städa gjorde väldigt ont. Jag var lite klumpig strax innan jag slutade och satte tre fingrar i kassaskåpet. Lite tur för mig var att det var mest långfingret som tog skada men det gjorde ju inte mindre ont i det fingret för det. Så i torsdag var jag hemma från jobbet. Kan jag inte städa hemma kan jag ju knappast göra det på jobbet. På kvällen var jag och åt tillsammans med en del jobbarkompisar då chefen slutade. Vi åt pizza och jag satt och pekade finger åt Nanna och chefen hela tiden.

Efter det så kom Lillbitch och formaterade datorn... Satt några timmar och ändå är den inte som den ska... Det var inte jag och Johnny heller efter en del öl framåt tre-tiden på natten.

I fredags drog rosthögen iväg till Skövde med mig och Johanna i. Dock satt hon på rätt sida så henne pekade jag inte finger åt. Shoppade presenter till Chassen, en present till Nanna, en liten grej till mig och lite inredning till Evert.

Fredag var det fest hos Johnny. Finns lite bilder på min bilddagbok. Lördag spelkväll hos jobbarkompisen Jenny.

Jaja, har hänt en del iaf. Orkar inte skriva mer nu för mitt finger är fortfarande inte bra och jag har jobbat idag med. Men jag hoppas att jag ska bli lite bättre. Det vore ju katastrof om folk ska behöva ringa mig för att veta hur det är med mig... Hehe.

Ha det gött nu alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0