Ibland så...

Ibland kan man bara tappa tron på mänskligheten. Gjorde det helt igår på jobbet då jag städade en biograf och upptäckte att nån kissat i papperskorgen på herrtoan. Jag kan säga att det var tur att jag inte ätit frukost.

Var på ÖoB en stund på kvällen med. Däremellan lyckades jag inte hålla mig vaken. Kanske inte så konstigt för jag måste varit väldigt trött. När jag jobbade på förmiddagen så lyckades jag gå in i flertalet saker, trycka på larm istället för att släcka och gå förbi min bil när jag skulle åka iväg. Fast jag hade lite kul åt mig själv.

Har fortfarande inte hunnit städa. Men lejt lite hjälp idag med vissa saker jag inte klarar. Måste ju bli klar till helgen! Men imorn är jag ledig. Vilket betyder sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0