I Tidaholm

Sitter hos min mamma i Tidaholm just nu. Ska strax bege mig till mormor och hälsa på lite och hämta systers raggsockar som mormor har stickat. Sen ska vi åka på bilbingo i Ekedalen. Får hoppas på lite tur ikväll. Hehe.

Har inte bloggat på ett tag. Hade besök av underbara Leena i helgen. Ligger lite bilder från helgen på min bilddagbok. På fredagen så var jag och Johanna ute. Slutade först halv 8 så jag hämtade henne och så gjorde jag mig iordning medan vi drack. Blev blåa drinkar som hette Delete samt Smirnoff Ice. Blev lite berusad av dessa blåa drinkar. Men kul hade vi.

Nu i veckan så är det ganska mycket jobb. Igår jobbade jag 8,5 timmar på två jobb. Idag fick jag tacka nej eftersom jag lovat min mor att åka på bilbingo. Imorgon ska jag jobba två jobb med. Torsdag och fredag blir det ett jobb på varje dag. Lite jobbigt att hålla reda på när man ska vara på vilket jobb. Hehe.

Har varit lite off det sista med. Har inte mått toppen vilket har resulterat i att både min magkatarr samt mitt stresseksem har brutit ut. Men nu börjar det bli lite bättre igen. Det är sånt som händer. Snart så ska jag väl få ordning på mitt liv igen. Börjat lite hemma men det är mycket kvar. Och det är ju trevligare att sitta och gosa med Evert än att städa på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0