Helgen som varit

Det var denna helgen då jag skulle ta tag i mitt liv igen och komma i fatt. Jag kom i fatt lite. Fick äntligen ut Moroten men städningen gick det sådär med. Stack nämligen till familjen i Mariestad istället och myste. Vi åt ostbricka, drack och spelade. Husvagnssovning var det som gällde för min del.

Samma sak var det lite i fredags, förutom ostbricka och husvagn. Var hos syster som fyllde år. Goda smörgåsar, bakverk, vin och även lite spel där.

Och nu är det åter måndag. Riktigt hemsk måndag eftersom jag efter jobbet ska till tandläkaren. Har ju ringt och avbokat de senaste gångerna jag har fått tid men idag tänkte jag åter gå dit. Usch!

Men nu måste jag verkligen åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0