Första gången...

Jag har blivit en av de där hemska djurägarna som pratar massor om mitt lilla husdjur. Men det är ju så mycket som händer hela tiden. Det är massor med första gången. Det är första gången jag höll Evert. Första gången jag tog upp honom utan att han bet mig. Första gången jag matade honom. Första gången jag såg på när han åt (klarade inte av det första gången...) Och nu... Idag när jag tog upp honom så kollade jag hans ögon. Tyckt att han förlorat färg lite och idag såg jag att hans ögon hade bytt färg. Min lille älskling ska snart ömsa skinn för första gången med. En del saker att tänka på tills dess men jag tror att det kommer gå lika bra som allt annat gjort hittills för han är en liten ängel. En liten ängel som slingrar sig fram i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0