Day one...

Sitter och lyssnar på Alanis Morissette och tar mig en stund att sitta framför datorn. Har suttit här väldigt lite det sista. Mycket beror på att min dator och knäpp och jag inte mår tillräckligt bra för att sitta här och irritera mig på det med. Satsar på att mysa med Evert, kolla på Black Books och umgås med trevligt folk istället.

Igår var syster här och jag klippte hennes hår och färgade det. Blev snyggt om jag får säga det själv. Därefter kom Nanna som ville spela lite på hennes nya spel så vi hann med två omgångar Buzz.

Idag är jag ledig. Humöret växlar snabbt, städningen går sakta framåt och strax tänkte jag försöka få i mig lite mat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0