Wake up!

Vaknade för lite mindre än två timmar sen av att det plingade på dörren. Gick upp och kollade vem det var och såg att det var min farbror som stod där utanför. Hade helt glömt att han skulle komma. Han var ganska nöjd över att komma och väcka en bakis Åsa men inåsg ganska snabbt att så var inte fallet.

Åsa skulle gått på fest igår men precis när hon skulle göra sig klar för fest kom mensvärken tillbaka från tidigare på dagen. Och nu var den mycket värre då den inte ens ville lugna sig av tabletter. Hälän kom förbi och kollade på film med mig. Jag satt i hörnet med en vetekudde på magen när jag inte var ute i köket och värmde på den.

Ibland suger det verkligen att vara tjej!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas att det har blivit bättre nu iaf med all värk.. lider med dig...

2008-10-19 @ 21:01:25
URL: http://firstclassgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0