Vart tog bättringen vägen?

Jag hade bestämt mig för att bli bättre på att blogga men tydligen är jag ute och ränner lite väl mycket för att hinna med det dagligen. Haha. Nu tänkte jag dock skriva några rader innan jag ska träffa Jossan för att fika. Har varit uppe sen strax efter sex så idag behövs det en del kaffe för att jag inte ska somna stående. Känns väldigt konstigt när jag tittar på klockan och inser att hon inte ens är 10 och jag är ledig och uppe. Är uppe så här tidigt eftersom jag var ute på äventyr igår. Tycker ju om att vara ute på äventyr när jag är ledig. Det är så mycket jag tycker om.

Nu ska jag ta tag i mitt liv igen efter att slöat och gosat med Evert lite. Han har ömsat nu igen, han växer så det knakar och gör mig så stolt. Haha. Har dock lite dåligt samvete att jag lämnat honom så mycket det sista men samtidigt så ska ormar vara ifred när det är dags att ömsa. Men nu kan man leka med honom igen.

Ha en underbar onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0