Uppe med tuppen

Jaha, då börjar man jobba idag igen. Gick faktiskt hyfsat att gå upp. Trött som satan. Ändå somnade jag strax före 12 igår och har alltså fått nästan sex timmars sömn. Vilket är tidigt i säng för mig. Enda gångerna jag lägger mig i tid är när jag är med Martin typ.

Blev en väldigt slö dag igår. Var ute en sväng med syster men annars var det mest soffan som gällde. Önskar jag hade kunnat njuta av den mer. Hehe. Planer för dagen är jobb, lunch med mor och förhoppningsvis hinner jag träffa Hedvig och Saga. Var längesen nu.

Jaha. Dags att bege sig. Se hur det är på jobbet efter att jag varit ledig därifrån nästan en månad.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aha, men jag tror att dom har x-tra pris på den på kicks?:) Gör idag`?

2008-10-30 @ 10:30:42
URL: http://j3nu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0