Tillbaka på jobbet

Första dagen tillbaka på jobbet idag då. Tog inte lång tid förrän man var inne i allt igen. Dock var det jobbigt med rökningen. Kom på hur mycket jag hinner röka medan jag jobbar egentligen... Det är mycket. Så det har varit massa substitut idag!

Var på mors jobb och käkade lunch innan jag åkte hem och satte mig och myste med Evert. Tyvärr så hade min hallonbåt migrän så vi träffades inte idag.

Min mor kom sedan till stan och vi hämtade upp syrran och har nu varit på shoppingtur samt tillhörande fika. Hittade en bh jag inte kunde motstå på Lindex.

Nu ska jag strax bege mig till Lillbitch för att  ta nån öl och spela lite kanske. Ledig tills på måndag nu. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snöar inte just nu, men några flingor kikade fram för någon vecka sen. Shoppar skor, äter mandarin och myser:) Bor du i Norrland eller så, när det snöar tänkte jag:)?

2008-10-30 @ 19:54:20
URL: http://j3nu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0