Städ- och datordag

Idag har jag koncentrerat mig på städning och datorn. Började med att städa toaletten. Sen kom Lillbitch, Junkie, Slynan och Sparris på besök för att greja med min dator. Alltså de tre förstnämda gjorde det, jag och Sandra pratade mest. Junkie tog sig en dusch och skitade ner mitt nystädade golv med flagnor från hans nya tatuering.

Men jag har fått ljud på min dator idag tack vare pojkarna. Den externa hårddisken är oxå igång nu. Fast det är väl bara tillfälligt. Får inte stänga av den eller datorn så ska det ju funka. Haha. Därefter blev det ett besök på Lilla Blå och intag av lite föda. Samt ett besök på systemet för att fylla på kylskåpet.

Nu är det städning som gäller. Har disken och dammsugning kvar. Sen är jag klar med den. Sen ska jag se om jag kan göra iordning mig lite med.

Kommentarer
Postat av: Helen

fest i helgen eller??

2008-10-03 @ 21:53:24
URL: http://firstclassgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0