Sjukt...

Sitter här hemma under en filt och fryser och funderar på hur jag egentligen är funtad. Spelat en del Guitar Hero för att tänka på annat men det kan man ju inte spela hur länge som helst.

Ska strax gå ut i köket och torka av kaklet en gång till. Mitt kök börjar se ut som ett kök igen. Jag sa det tidigare idag att det är så att man börjar fundera på att röka igen så att man kan sitta vid fläkten och beundra köket. Haha.

Allt är toppen för tillfället. Bara för det så mår jag ganska pissigt. Går verkligen inte ihop men så är det. Jag är nog inte riktigt normal fast det vet man ju om sen tidigare. Egentligen mår jag jättebra men vill ändå bara krypa ihop i hörnet på soffan och låta tårarna forsa. Hur kan man vara så ledsen när man är så glad? Jag kanske bara är ovan vid att må såhär bra. Vem vet...

Kommentarer
Postat av: Helen

om du vill prata så vet du vart jag finns...

2008-10-26 @ 20:30:10
URL: http://firstclassgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0