Sista dagen

Idag jobbar jag sista dagen på mitt sommarjobb. Sen är jag ledig nästan en månad innan jag får mer jobb där. Sen vet jag inte hur länge jag har jobb. Har till jul och sen mer efter jul. Långt sommarjobb.

Torteras idag igen... Ska till tandläkaren. Men det ska väl gå bra.

Tog tag i min lägenhet igår och började städa. Dock massa kvar. Så får fortsätta ikväll. Måste bli snyggt här! Har panik över hur det har sett ut det sista. Men har ju haft panik över det mesta.

Massor att fixa idag, papper som ska fyllas i, papper som ska lämnas in. Detta tänkte jag fixa innan tortyren. Borde ha gått upp tidigare. Men alla som känner mig vet att jag inte är någon morgonmänniska.

Och det enda som fattas till Evert nu är en klätterpinne. Men jag känner att jag kan börja inreda ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0