Shoppingtur och Martin

Igår försökte jag och Jojjo komma upp i tid för att bege oss till Skövde på en liten shoppingtur. Det gick väl sådär. Vi kom iväg 40 minuter senare än planerat, ganska bra med andra ord.

Hittade lite roliga saker, var tvungen att köpa en snygg tröja jag hittade på Backyard samt gosiga armvärmare H&M. Som tur var så passade jag även på att köpa lite olja till bilen för när vi kom till stan så började bilen klaga på oljenivån. Och jag vet att man inte ska behöva fylla på oljan i bilen men min bil är som den är.

Sen åkte jag iväg och myste med Martin lite. Passa på nu innan jag börjar jobba igen imorgon. Ser inte fram emot att tvinga mig upp klockan 6 och sätta mig i bilen. Dessutom så borde man kanske snart byta däck på bilen... Ska bara hitta nånstans att vara. Och en domkraft. Jaja.

Den stora frågan idag är om man ska satsa på att städa eller slappa. Slappa låter mest lockande faktiskt. Fast städningen är mer behövlig. Jag slappar nog lite tills jag bestämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar: Jag kör också å True Match, fast mineral:)

2008-10-29 @ 12:33:15
URL: http://j3nu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0