På onsdag...

Ok, nu är det alltså bestämt. På onsdag blir det inget röka utan istället ska jag skaffa nåt substitut tills dess.

Det är redan måndag nu. Hjälp! Varit i Tidaholm idag och fixat spackel till köket samt köpt ett linne Avanna. Riktigt snyggt. Och jag är glad över att jag äntligen slog till då jag dragit ut på det ganska länge. Fick mess från Jojjo på vägen så jag hämtade upp henne i Falköping på min väg mot Tidaholm. Vi hann med massor medan vi var där. Massa gamla minnen kom till liv och vi hade riktigt kul.

Nu är det snart budgetmöte med Miljöpartiet. Vet inte riktigt om min hjärna pallar det idag... Hm... Filmkväll med Jossan ska det bli med, uppvärmning på vårat köksprojekt imorn då vi ska riva ut mitt gamla kakel och spackla. Det är alltså sista dagen jag röker. Vilket nog är passande för mitt kök kommer inte vara så vackert sen tills det nya kaklet är uppe. På lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0