Njutbar tisdag

Jag har en riktigt skön tisdag idag. Började med att snooza lite när klockan ringde, bestämde med Jojjo att vi skulle fika så jag klev upp sen. Tog det ganska lugnt, sminkade mig lite och tog med mig mitt gamla kakel och åkte och hämtade henne.

Gjorde mig äntligen av med kaklet från rivningen nästa vecka innan vi satte oss på Lilla Blå. Pratade med Stina och Mikke som kom för att fika med. Fick värsta överraskningen när Marjana helt plötsligt kom in. Blev ganska paff eftersom jag inte sett henne på ett väldigt bra tag. Senast så jobbade jag på LärCenter.

Väl hemma så har jag diskat och bara slappat sen. Lyssnar på skön musik, sitter på msn, spelar, gjort kaffe. Ja, livet leker. Det enda som saknas är en Martin att kramas med. Men det får jag väl snart göra så jag är glad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0