Kakelrivning och rökstopp

Igår var det en stor dag. Jossan kom när vi hade vaknat och vi satte igång att riva kaklet i köket. Det satt som berget, grannen undrade vad vi höll på med, ciggen var få men det gick bra ändå. Lite skador blev det både på mig, Jossan och spisen... Men men. Det är sånt som händer. Finns kort på min bilddagbok på rivningen och spacklingen.

Blev fem cigg igår. Skulle blivit fyra men kunde inte låta bli att ta en på kvällen då vi efter att slitit så mycket drog bort till Johnny och spelade lite Guitar Hero och jag drack en god öl som faktiskt krävde en cigg till. Men nu är jag tillbaka på mina sugtabletter. Junkie försökte få dit lite mer folk men det var ingen som orkade så det blev bestämt att de skulle dricka öl på torsdag istället. Då jag inte är hemma så klart. Martin fyller ju år då.

Idag har jag massor att göra. Köket ser hemskt ut, AF bråkar med mig som vanligt, ska hålla mig borta från att röka. Jaja, bara att ta en minut i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0