I'm a girl!

Kände förut idag att botten är nådd nu. Jag och Jojjo var framme på stan. Vi skulle fika men kom fram till att det var smartare att äta riktig mat. Det blev Wokstugan och massa god mat, Jojjo slogs lite och vi pratade massa vettiga saker som vi brukar.

När jag sedan gick till Lindex för att fylla på med lite livsnödvändiga saker såsom överlack och foundation och kom ut med ett paket lösnaglar med så kände jag verkligen att nu är jag så mycket tjej jag bara kan bli. I'm a girl! Så nu har jag två naglar som är kortare än resten men de är inte vidrigt korta. Och jag känner mig väldigt tjejig. Lika bra att fortsätta dagen i denna andan då eller?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Måste bara fråga, vilken är den bästa foundationen tycker du:)?

2008-10-28 @ 12:25:44
URL: http://j3nu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0