Törnrosa

Ja, det var vad eventet idag handlade om. Var riktigt nice. Gick ut på att ha tipspromenad för kidz. Jag hade riktigt kul. Det var socialt och trevligt att stå där. Jossan kom förbi och sa hej, träffade Lillbitch och Therese och många andra jag känner.

Nu är jag hemma. Skönt att det är tyst runt omkring. Det är ju ganska mycket ljud i en affär.

Har tagit mig en lång dusch för att värma upp mig lite. Var förbannat frusen men efter mycket varmt vatten så kände jag mig tinad. Och ändå har jag stått i värmen idag.

Cizzi och Mike har åkt in. Väntar med spänning på att få nyheter. Fick veta för en stund sen att det går segt. Hoppas att det går bättre snart.

Nu ska jag göra mig iordning. Ska hämta Martin på stationen om en timme. Ska bli skönt att träffa honom lite.

Hoppas ni alla andra har en trevlig helg med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0