Halloween

Ja då var det Halloween. Massa fester att gå på men jag dissar samtliga och blir hemma. Skönt värre. Får trevligt besök i form av en Martin.

Igår var Helen här. Vi kollade på Horton och satt och pratade massor. Hon var väldigt trött, även jag var det, när hon begav sig hem framåt halv tre.

Testade en ansiktesmask igår, Nivea Visages Activate Purifiying Mask och min hy känns inte som den ska idag. Varm och otäck. Att jag aldrig lär mig att ansiktsmask inte är nåt för min hy. Jaja.

Ska försöka sminka mig och få på mig lite kläder sen så jag är redo att hämta Martin när han kommer. Just nu så går jag runt och myser. Det är ju trots allt lördag.

Kommentarer
Postat av: cizzi

ps: halloween firas den 31/10 bara så du vet :P

Igår var alla helgonsdag. Hälsningar fröken duktig hahaha

2008-11-02 @ 16:20:18
Postat av: cizzi

Ps: Halloween firas den 31/10 bara så du vet :P

Igår var alla helgonsdag.

Hälsningar fröken duktig hahaha

2008-11-02 @ 16:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0