Energitjuvar

Häromdagen satt jag och funderade på vilka energitjuvar jag har runt mig. De är inte många men de finns. De som inte har nån respekt för en utan bara tänker på sig själva. Det hela slutade med att jag raderade i telefonboken och blockade på msn. Och det kändes förbannat skönt. Inga mer energitjuvar i mitt liv. Ingen som ljuger så att dom tror sig själva eller skickar totalt respektlösa sms så att man får lust att kasta mobilen åt helvete för att man blir så förbannad.

Farbror John har varit här idag med och fixat lite mer med mitt kök. Nu är det snart klart. Blir riktigt snyggt. En bild hur det ser ut som nästan klart finns i min bilddagbok. Även hunnit med en kaffe på berget tillsammans med syster.

Nu ska jag strax göra mig klar för att hämta Martin när han kommer. Är lite seg idag. Som alltid typ. Haha.

Dagens låt är utan tvekan Red Angel med Blisterhead. Det är verkligen ingen energitjuv, fast jag kan bli lite matt när jag hoppat omkring i lägenheten en stund. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0