En längre och en kortare

Igår hade jag en längre sovmorgon. Tog det bara för att jag hade en massagetid kl 9 här i stan. Var lagom glad sen när jag fick vet att massagen var inställd och fick försöka ta mig upp ur sängen med min rygg som kändes som att den skulle gå av även i drömmen.

Idag har jag lite mindre sovmorgon. En halvtimme senare börjar jag dock. Och ryggen känns lite snällare mot mig idag. Skönt det eftersom jag först ska jobba, och till och från jobbet har jag sammanlagt 6 mil, äta lunch med mor, springa på stan och sen köra ytterligare typ 7 mil för att träffa Martin.

Igår hade jag fint besök. Bror och Isse var här. Vi fikade vaniljformar och chokladmuffins samt spelade Guitar Hero. Dom tog sig en titt på Evert och jag tog mig en titt på Isses nya Nikon. Åsa vill oxå ha en sån kamera med massa knappar och stort objektiv som man får snurra på för att få skärpa. Hihi.

Ok, så på Åsas önskelista hittills i år återfinns:
PSP alternativt PS3 (har inte riktigt bestämt mig)
Systemkamera

Två saker bara alltså. Kanske inte dom billigaste. Men ändå.

Nu börjar det bli dags att dra till jobbet. Kan tänka mig att det är halt ute. Var ute på bus med Cizzi igår kväll. Planen var att åka upp på berget men den idén gavs upp då det var väääldigt halt ute och Rosthögen hittills inte fått på sig sina vinterdäck. Men antar att det inte är någon ursäkt för att inte åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0