Vänner

Det är ofta jag slås av tanken att jag har dom bästaste vännerna. Utan dom vore mitt liv väldigt tomt och väldigt kaotiskt. De ställer alltid upp för mig och jag försöker att alltid ställa upp för dom. Och det bästa är att alla verkligen försöker.

Lillbitch var hundvakt åt en hund som han aldrig träffat innan. Leena litade på mitt omdöme i val av hundvakt trots att hon aldrig träffat Lillbitch. Chassen kommer hem ikväll för att mysa med mig, vi ska äta, kolla på film och färga hår. Främst hennes fast jag är lite sugen på att få ordentlig hårfärg igen speciellt efter att Jojjo ställde upp och klippt mig idag då jag fick hårpanik eftersom håret börjat bli så långt.

Innan det var det lunch som gällde tillsammans med mor, syster och hennes kille. Blev även en sväng till ÖoB för lite shopping. Var ju där igår, satt och tänkte på att jag skulle köpa tvål medan jag satt i kassan men när jag väl handlade lite strax innan stängning så var cola och chips det jag tänkte på... Så tvål fick det bli idag. Och lite annat. Som vanligt.

Snart är det mys!

Kommentarer
Postat av: anna

tack min fina vän!



på torsdag ska jag antagligen stå i tryckeriet och sen åker jag till göteborg ganska så tidigt på eftermiddagen.



men vi kan ju höras under dagen där.

kram!

2008-05-18 @ 11:00:45
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0