Sol och Mimikry

I fredags var det underbart väder, jag och Jojjo hittade till Plantis och la oss i solen och njöt. Mobilerna var med samt mina söta högtalare. Mitt hårband glömde jag som vanligt men kom på att jag hade ett snöre i min kalender och lånade den som hårband medan vi låg där.

  


Framåt kvällen kom Fredrik, vi satt på min balkong och pratade massa skit tills Nanna hade slutat jobbet och vi åkte och mötte henne och Texas (med Kuken). Därefter kom Bennie till stan. Vi hamnade på Nannas gård, flera härliga personer gjorde oss sällskap tills vi drog till Skövde för att kolla på Mimikry. Underbart! Chassen ville slå in baksätet med gladpack, Nanna ville hem och sova sen och Rädis gjorde sig bra i DJ-båset.

  

Kommentarer
Postat av: anna

åh du är så jäkla snygg åsa! massa kram!

2008-05-13 @ 00:47:03
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0