Skön onsdag

Idag var det riktigt segt att gå upp men upp kom jag och jag var bara några få minuter sen till jobbet. Rosa sa att hon hörde när jag kom i Corvetten. Ska det vara en förolämpning mot min lilla rosthög?

Lagom till frukostrasten blev vi klara med det jobbet vi höll på med och jag sattes på annat fram till lunchen då jag tackade för mig och sa att det bara är att ringa i framtiden. Lunch på Hotellet med moder därefter en snabb visit hos farmor för att sedan dra vidare och hälsa på Hedvig och Saga.

Därefter drog jag tillbaka till stan och hämtade upp Jojjo. Vi åkte fram till Plantis där vi bredde ut en handduk och la oss i den sköna solen. Bitch kom förbi efter att vi frågat om han vill komma och ligga med oss... Kanske tur det så Jojjo hade nån att prata med eftersom jag somnade ifrån en stund. Vi lyssnade på skön musik, kom fram till att man är fan inte vacker när man solar och mycket annat.

  
  


Efter att ha varit hemma och ätit och duschat så kände jag mig lite piggare, tillräckligt pigg för att gå på 1000 volt. Bitch kom hit, lagom tills att jag inte var klar alls. Därefter kom Hälän och jag var fortfarande inte klar. Men som alla vet så går det inte att tupera blött hår. Väl klar så drog vi ner till Gamla sjukhuset. De obligatoriska egokorten blev tagna, fick även med Hälän och Bitch på kort.

   
  


Efter en kopp kaffe så kollade vi på The Movements. Det är ett band från Göteborg som spelar typ 60-tals rock typ garage/psychedelic. Riktigt skön musik. Dock så blev jag helt tagen av sångarens ögon. Det var något med dom som påminde så om Linus, jag kan inte helt säga vad det var. Men det gjorde ont i hjärtat. Att aldrig mer få ta del av hans konstiga idéer, att aldrig mer se honom eller ens prata med honom. Det känns som om att det inte var längesen vi pratade om att vi var tvungen att träffas och ta en öl. Men det är fyra år sen. I november år det fyra år sen han försvann från denna jorden.
Ja, nu kom jag helt ifrån det jag egentligen berättade om. Men några bilder tog jag på bandet.

  


Därefter tog My name is Jonas över scenen med deras Weezermusik. Insåg att det var evigheter sen jag lyssnade på Weezer. Men bra var det. De hade även lärt sig Weezers nya singel som släpptes för två veckor sen.

  


Sist men inte minst spelade Hell N'Diesel. Fick på förhand veta att sångaren inte var i toppform, fortfarande hostig efter en förkylning. De spelade många bra låtar. Kändes lite sega i början men sen kom takten upp. Den 24 maj kommer de att spela på Dagnys med. Alla som vill är välkomna att haka på.

  

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

porrbilder ;)

2008-05-08 @ 00:48:49
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

yesyes, sant.. men de va heta bilder, så klagar inte ;)

2008-05-08 @ 01:04:04
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0