Rosthögens återkomst

Idag åkte jag hem igen, först på agendan var att fixa reservdelar till rosthögen. Efter en del letande hittade jag allt jag behövde förutom en bromsslang. Så istället för en fika med syster blev det en tur in till Skövde med syster med varsin kaffe från Pressbyrån. Väl tillbaka i stan hämtade jag Jojjo, åkte ut till garaget, åkte med mor och Lena tillbaka in till stan, tacobuffé och när jag ätit klart ser jag att jag fått mess och två missade samtal. Ringer upp Jojjo som förklarar att bromsröret är sönderrostat och det behövs ett nytt. Fixar skjuts upp till OK, dock har dom inga. Ringer Jojjo som säger att dom tagit ett från en skrotbil som står där och som tur var passade!

Åkte ut till garaget och bytte lampor medan Tobbe gjorde det sista.

Och nu är jag trött. Och seg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0