Place your bets

Jag har fått nog, i helgen smäller det. Frågan är om det kommer bli ikväll eller imorgon. Jag är helt jävla trött på detta respektlösa beteendet. En gång är ingen gång men nu är det uppe i alltför många gånger. Jag tycker att han borde fatta hur mycket han gör bort sig med. Men det är inget jag kommer gå och tänka på, men jag vet att jag har fått nog och ger han sig på mig i helgen igen så är jag mer än trött på det.

Snart kommer allt folk, har satt kvällens tid till kl 8. Och vissa brukar ju envisas med att faktiskt vara i tid... Som om jag brukar vara klar i tid. Men idag är jag faktiskt det. Sitter och bloggar medan naglarna torkar. Nathalie och Ramona gör sig iordning för fullt.

Och nu tror jag mitt nagellack torkat tillräckligt för att jag ska kunna öppna första burken för kvällen. SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0