Onsdagsmys

Jag satt framför datorn förut och kom inte för mig att börja städa. Ringde Bitch och bjöd upp honom på kaffe, dammsög lite snabbt innan och medan jag dammsög kom sambo hem och även Bitch kom upp. Det blev kaffe, cig, tjöt och Disturbed.

När Bitch gick igen så tog jag och sambo oss i kragen och städade. Hon diskade, torkade golv och städade toan medan jag dammade hela lägenheten. Och nu är det riktigt fräscht här. Bara fönstren kvar. Typ. Och lite annat. Men men...

Pratade sen med Chassen och vi bestämde oss för att ta en Donkendejt. Medan jag väntade på att hon skulle dammsuga klart så ringde Calle och helt plötsligt var vi tre på dejten. Det var massa prat om musik, kärlek, vänskap... Ja, allt mellan himmel och jord.

För en stund sen hämtade jag och Chassen Patrik på stationen och tvingade honom att ta ett halvt strög i Emobilen medan vi sjöng till en av våra låtar.

Och nu ska man väl försöka bli trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0