Kasst

Om det inte varit för Nathalie så hade gårdags kvällen varit ganska menlös. Det var väldigt få som var på att festa igår med, dock dök den ständiga vapendragen Bitch upp. Vi satt här och drack lite, Slynan och Bitch åkte på varsin behandling av plattången igen. Man kanske skulle börja kalla sig plattångstekniker?

Lillbitch och hans tjej kom förbi och dom körde oss ner till Dagnys i Subarun, jag och Bitch hade inte mycket plats att röra oss på. Väl på Dagnys så var det väldigt dåligt med folk och inte ens nån bra musik att dansa till. Det blev dock bättre. Alltså musiken.

Nåt som inte blev bättre var min hand. Fått en sena i kläm eller nåt för den gjorde väldigt ont. Bitch fick bära hem pizzan, gjorde för ont att få ett grepp om pizzakartongen (och den andra handen rökte jag med) Men han fick ju vara med och äta upp den. Handen är inte bättre idag, börjar bli lite orolig eftersom jag ska jobba imorn och behöver den då.

Underbart väder idag, sista dagen som Nathalie är här. Kaffe och cig på balkongen som gäller. Uppe tidigt för att hinna umgås lite innan hon åker hem igen. Helgen har gått alldeles för fort.

  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0