Känns som måndag...

Idag känns det verkligen som måndag, beror nog mycket på att det kändes som söndag igår.

Var inget kul att gå upp i morse, inget kul att vakna upp själv. Men kom upp till slut och gjorde mig iordning för att fika med JojjoLilla Blå.

Efter fikan var det dags för mitt möte tillsammans med en tjej som jag eventuellt ska bli kontaktperson åt, beroende på hur personkemin fungerar. Framöver ska vi testa och se. Men idag gick det bra.

Från mötet var det bråttom till jobbet. Blev glad när jag märkte att jag skulle jobba med Nanna. Alltid trevligt att träffa kompisar. Fast man kan ju inte prata alls lika mycket som man egentligen vill medan man jobbar.

Körde hem Nanna efter jobbet och tog mig hem jag med. Efter att slängt in en tvätt, kollat på disken, upptäckt att jag inte hade någon mat hemma så slängde jag mig på soffan och skickade ett mess till Nanna där jag beklagade mig. Hon ringde upp och sa att Texas (med Kuken) skulle laga mat och det saknades mjölk så jag fick gärna komma med mjölk så skulle jag få mat. Så nu sitter jag hos Nanna och väntar på att Texas ska bli klar med maten samtidigt som jag snott hennes dator och kollar lite på Ugly Betty samtidigt.

Nice!

Kommentarer
Postat av: anna

tack gumman!

hoppas du får en fin onsdag! kram!

2008-05-14 @ 00:57:26
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0