Kalas och balkongmys

Igår åkte jag, syrran och hennes kille iväg till Tidaholm för att fira kusin som fyllde år. Förutom presenter så fick han lite kortare hår tack vare mig då jag var framme med saxen och toppade hans hår. Ska man satsa på längre hår så får man inte glömma bort att sköta om det!

När vi kom tillbaka till Falköping blev jag avsläppt hos Chassen för en liten pratstund. Under denna pratstunden så kom det fram vin, varm choklad, smörgåsar och filtar då vi satt på balkongen. Pratade med Nanna och Texas (med Kuken) då de gick förbi för att gå och handla. Sen kom Calle förbi och balkongmyste med oss, därefter kom även Lillbitch. Balkongen var välfylld, ljus var tända men kallt blev det och vi fick flytta in oss i lägenheten där Lillbitch satt och klinkade på gitarren och Calle på datorn. Och Calle är bra på att berätta fylleberättelser.... Alltså berättelser som skulle kunna vara återberättade av en väldigt full person.

Drog hem, Lillbitch drog upp till Johnny och dom drog sedan hit. Även Dennis hittade hit. När det sedan var dags att dra hem till Lillbitch för GuitarHero så var jag väldigt trött och hittade sängen istället för att följa med och spela

Lite bilder från dagen, mer finns på bilddagboken.

  
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0