Kaffet är klart

Efter att jag blev väckt dödens tidigt imorse så har jag mest slappat idag. Slängde på en Harry Potterfilm, dock såg jag inte klart det eftersom jag dels fastnade med Leena i telefon samt framför datorn. Sen bar det iväg till Lilla Blå där jag träffade Nanna och Stina för en fika. Även Texas (med Kuken) var förbi en snabbis. Och vid bordet bredvid satt Jojjo och Anna så jag pratade med dom lite med.

Väl hemma nu så har jag äntligen hängt in tvätten och grejat lite för att få lite ordning på lägenheten. Massa kvar att städa men nu är kaffet klart för att Cizzi strax dyker upp. Så städningen får fortsätta imorn.

Ikväll är det bilbingo som gäller för hela slanten. Dock med ett annat sällskap än jag brukar, ska åka till Ekedalens bilbingo med mor.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Om du vill så får du väldigt gärna rösta på min blogg "Tjohalias blogg om inredning" och hjälpa mig komma till final! www.theguide.nu/votetisdag.htm

2008-05-27 @ 22:28:26
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0