I ett os av välbehag

Vaknade väldigt sent idag, kanske inte så konstigt med tanke på att jag var vaken till efter fyra i natt, fick lite panik när jag insåg att det började bli ljust ute.


Vaknade dock först av att jag fick mess, därefter vaknade jag igen av att telefonen ringde, det var Eb som undrade varför jag inte svarade på hennes mess. Men vi pratade en stund, hon fick svaret som hon ville ha.

När jag väl kommit upp ur sängen så ringde Chassen och undrade om jag inte ville komma fram till stan och ta en fika. Hon vet ju att jag aldrig tackar nej till en fika. Jag gjorde mig iordning och mötte henne.

Det blev bakad potatisLilla Blå med tillhörande kaffe och kedjerökning efteråt. Då jag inte ätit nån ordentlig mat på... öh... länge, så tog det ett tag innan jag orkade röra mig efter att ätit upp. Gott var det iaf!

En sväng på stan, Lindex, Sani, optikern, skoaffärer och Sjöbergs guld. På Sani blev jag och Chassen kära. Flaskan är ju hur snygg som helst men när parfymen sedan kom på oss så kände vi ett os av välbehag som följde efter oss genom hela shoppingturen. Så nu vet vi vad vi ska köpa när kontot tillåter det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0