Hell n'Diesel

Fan vilket ös dom hade igår på Dagnys! Efter förra spelningen då jag var lite besviken så var det upplyftade att se dom så på igår. Och så spelade de den underbara låten Fallin' igår. Drog tag i en killkompis som fick dansa med mig då. Hehe. Var jättekul att umgås lite med honom igen, det var väldigt längesen. Och hans kompisar är ju lite gulliga dom med.

Fick med Andreas på fest hos Lillbitch med. Riktigt skönt folk var det på festen. Taxi var det fram. Och jag mutade till mig att slippa gå hem genom att bjuda Pkpizza.

Pratade med den underbare Bennie under kvällen med och han ska komma i veckan med min älskade tröja som jag glömde sist jag var där. Jag saknar den tröjan. Och Bennie.

Idag är det mors dag. Pratat lite med syrran om att eventuellt ta en tur till våran mor. Men först ska jag se till att göra mig iordning lite och känna mig som en människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0