Göteborg

Är nu i Göteborg, myser, kollar på film och idag var vi faktiskt ute och åt. Riktigt trevligt har jag det. Skönt att komma bort från allt, dock snurrar allt i mitt huvud istället. Politiken, där jag hoppas att lite beslut fattades i gruppen idag, Nannas blommor, om de blev vattnade idag och så går många tankar till min älskade syster. Sen så kan jag ju inte glömma min rosthög men förhoppningsvis så kommer den fixas på onsdag. Nice. Sen kommer den kunna gå ett tag till.

Bitch ringde idag. Vi pratade om jobb (Grattis Bitch) och helgen och mycket annat. Även pratat länge med sötaste Leena om allt mellan himmel och jord. Precis som det brukar vara när vi pratar.

Men nu är klockan mycket. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Chassen

Såklart att Nannas blommor blev vattnade, litar du inte på mig, tog in posten med! =p Hoppas du har det UNDERBART i GBG ;) Puss

2008-05-20 @ 19:21:26
URL: http://chassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0