Fortfarande framför datorn

Jag sitter fortfarande framför datorn. Har inte kommit för mig att hitta sängen än. Pratade ju med Leena i nästan en timme.

Har ont i magen eftersom jag än en gång pajat allt som heter matvanor. Senaste dagarna har jag inte ätit nåt vettigt. Sen i torsdags så har jag inte ätit nån varm mat förutom den halva pizzan i natt.

Idag så åkte jag och Chassen till Donken för att försöka få i oss lite näring (öh... finns väl inte i den maten men ändå...) Så som min mage mådde efter morsdagfika hos mor så vågade jag inte köpa mer än ett HappyMeal. Och jag mådde dåligt både medan jag åt och efteråt. Men det är ett steg i rätt riktning mot att komma igång och äta igen.

Och jag borde komma i säng snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0