Fest, fest och fest

Då var det äntligen dags för mig att ha fest igen. Eller ja, det var dags för mig och alla andra som befinner sig i min lägenhet att ha fest. Det blidde en rejäl fest, lyckades inte fånga alla närvarande på bild ens. Det var skön musik, bra stämning, alkoholen flödade tillsammans med Ramlösa och cola för dom som var nyktra. Man behöver ju inte dricka för att gå på fest. Och gulliga Emma och Mia hade med en present till mig för att... ja, de fick komma på festen. Sånt uppskattas :) Chassen och Johanna hade med present med, det var åter dags för växterna att komma in i lägenheten och jag får väl skylla mig själv... Borde bli bättre på att ta mitt ansvar och vattna dom.

Paul visade simteknik på golvet samt hur man äter upp förpackningen efter att chokladen i den tagit slut.

Plattång is the shit, både Slynan och Bitch åkte på varsin omgång, Slynan av mig och sen Bitch av Johanna. Dock blev Bitch hår senare flätat med.

Kvällens musik bestod av allt från Troll till Disturbed med nedslag hos Mimikry, Lillasyster och Blisterhead. Även Linda Bengtzing åkte på några gånger. Det var den bästaste blandningen.

Grannarna har blivit påminda om att jag bor här ikväll, jag och Chassen fick vår stund med Oasis på golvet medan Brisman tog en massa kort. Massa nytt folk hittade min lägenhet och kvällen avslutades med samåkning till Dagnys då stackars Brisman fick sitta i mitt knä. Dans, dans och några cigpauser var det som gällde på Dagnys innan Texas (med Kuken) körde oss hem igen.

   
    
   
    
    
   
   
 


Repris om några timmar. Om nu folket orkar.

Kommentarer
Postat av: Helen

hjälp vad man ser ut på bilderna.. hmmm
men det var hur kul som hellst tycker jag iaf!!!!
hoppas att ni får det kul ikväll!!! (ska ju upp tidigt imorgon o jobba så...)
ha det toppen kram kram

2008-05-03 @ 19:38:04
URL: http://firstclassgirl.blogg.se
Postat av: Mia

Vad roligt att presenten uppskattades! Hoppas de smakade om de nu inte är orörda och fortfarande i befintlig form förstås. I sådana fall hoppas jag att de SKA smaka. Kall dryck behövs dessa heta dagar.
Tack igen för att vi fick komma till ditt partaj.

2008-05-10 @ 11:45:28
URL: http://maias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0