En lååång dag

Var uppe med tuppen idag. Eller ja, nästan iaf. Vaknade tjugo i tio. Ganska tidigt med tanke på att jag var vaken till fyra i natt. Ringde Leena och vi pratade medan jag gjorde mig redo för stan. Kom fram till stan, fortfarande med sötnosen i mobilen och satte mig och väntade på att min sambo skulle bli klar hos frisören. Det blev en ganska lång pratstund.

Jag och sambo styrde mot Sani där hon lånade ut pengar till mig så jag kunde köpa parfymen som jag blev kär i igår. Underbart :) Därefter tog vi en sväng på stan tills våra magar klagade för mycket och vi drog till affären för att handla mat. Bägge har varit väldigt dåliga på att handla det sista så det var på tiden att köpa hem lite mat.

Väl hemma åt vi en dunderfrukost och sen slappade vi.

Nu på eftermiddagen har det varit fika med LillbitchLilla Blå. Sen samtal med Nettan och Leena. Riktigt nice. Jag har ju dom bästaste vänner!

Nu kom Chassen och vi ska laga köttmos :)


Kommentarer
Postat av: pappa

tuppen går upp klockan 7

2008-05-29 @ 23:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0