Efter lugnet kommer stormen

Imorn åker jag hem igen. På schemat står fixa delar till rosthögen, fixa rosthögen, ordna inför sommarjobb, håruppsättning, hårfärgning, kontrollbesiktning av bilen, kontaktpersons uppdrag och detta på alltför kort tid. Som vanligt har jag tagit på mig massor att göra. Hoppas dock hinna med lite fikatid i Tidaholm på torsdag och träffa vänner.

Tack Chassen för att du hjälpte mig med Nannas blommor och tog in hennes post ;) Det är skönt att ha vänner som hjälper en. Jag tar på mig att hjälpa Nanna och när jag inte kan sen tar nästa person på sig uppdraget. Så som det är bland alla bitches.

Nu håller vi tummarna för att  Chassen kan hämta mig när jag kommer hem imorn. Massa delar att fixa innan jag kan åka ut så Tobbe kan fixa min rosthög. Vill ju inte ha körförbud på pärlan. Jag HATAR förbud :P

Håller tummarna för att det blir chokladmoussetårta på lördag. Efter att jag lekt kontaktperson. Känns som jag leker det eftersom jag inte ens är vuxen egentligen. Fast när man tänker efter... Kan Björne vara bland alla EU-byråkrater och passa in så kan jag nog vara kontaktperson. Saknar Björne lite faktiskt. Han kunde man prata om allt med och han var alltid bara ett samtal bort. Nu är han i Bryssel och leker istället. Fast Bryssel har ju mycket mer att erbjuda än Tidaholm.

Dags att slappa lite mer, ta det lugnt inför alla att-göra-saker som väntar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0