Budgetberedning och Nannamys

Idag var det alltså del två i budgetberedningen. Denna gången var vi på mitt gamla jobb. Blev massa prat med gamla jobbarkompisar dock så satt jag mestadels av tiden i möte och diskuterade budget. Vi kom inte fram till mycket, fick mest massa papper som man skulle fundera på tills nästa gång. Men nästa gång så ska inte jag gå utan den ordinare kommer ta det. Så jag har har gjort massa anteckningar på pappren, satt på post-itlappar samt skrivit ett brev och så ska jag försöka komma iväg och lämna dom så hon kan plugga lite.

Efter första rasten kom jag tillbaka in i rummet med ett paket ägg samt två tomatplantor. Politikerna skrattade lite åt mig. Snälla Eb hade med lite grejer till mig.

Efter budgeten brummade jag iväg i rosthögen och hämtade Nanna för att fikaLilla Blå. Tyckte tydligen inte att det räckte med alla koppar kaffe jag druckit under dagen. Fyra koppar kaffe hann jag dricka under dagen. Och sen två på Lilla innan vi åkte och köpte blomjord och åkte hem till Nanna.

Här har det varit hårfärgning och kvällsmat på tapeten. Dessutom har jag tagit över Nannas dator totalt. Och orkar inte gå hem... Jaja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0