Bilder, bilder och massa mer bilder!

Jag har varit alltför dålig på att lägga upp bilder på bloggen det sista så jag tänkte ta igen det nu.

För nästan två veckor sen så var jag hos min far i Mariestad. Vi hade grillpremiär, vädret var vackert och vi trivdes. Kolet vägrade dock ta eld så min far använde tidningspapper för att få fyr det men han ville absolut inte att det skulle visas på bild, helst inte ens nämnas. Vi drack lite, pappa visade stolt upp sin t-shirt och på söndagen satt jag i solen tillsammans med boken Vi som aldrig sa hora medan pappa och hans fru grejade i trädgården.

   
   
    


I helgen som var så hade Lillbitch fest. Lagom sliten kom jag hem från besök hos syster och fick mess från Slynan som ville ha sitt hår plattat så innan jag började fixa till mig så fixade jag till honom. Riktigt bra fest hos Lillbitch, höjdpunkten var när min gamla bänkskiva helt plötsligt dök upp utanför hans dörr. Sen drog vi till Dagnys och kollade på 250 kg kärlek. Inte alls planerat men det var riktigt kul.

    
  


Eftersom Chassens bredbandsanslutning skulle försvinna i veckan nu så var jag hos henne igår och installerade det nya som jag hade beställt åt henne. Kom dit lagom sliten efter åtta timmars arbete och fixade iordning det år henne. Chassen höll i kameran och jag i modemet. Hon passade även på att ta några rumpkort på mig medan jag höll på. Hon tog även kort på hennes skrivbordunderlägg, vilket jag har likadant och även på våra mobiler har vi denna vackra bild som bakgrundsbild.

   
   
  


Igår kom även Nathalie. Riktigt trevligt att träffa henne igen, var alldeles för längesen. Vi drog ut till Plantis, kom dock dit väldigt sent men vi gick aldrig in. Stod och kramades med Sara istället, hon behövde värme efter att stått och väntat på oss hur länge som helst. Fick ju passa på att träffa henne eftersom hennes vistelse i Falköping är alldeles för kort. Men vi har ju våra långa mail på Helgon.


Kommentarer
Postat av: emma

Älskar inlägg med bilder :) Mycket mer intressant att läsa då :D

2008-05-01 @ 20:18:12
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: Chassen

Thanks för hjälpen med BB, min lilla tekniker ;)
Du är bäst. Oj vad skoj vi ska ha ikväll med. PUSS

2008-05-02 @ 09:29:17
URL: http://chassen.blogg.se
Postat av: Helen

Härligt med alla bilder!!!
wieee
synes ikväll kram kram

2008-05-02 @ 13:42:50
URL: http://firstclassgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0