Behind the camera

Har fått tag på lite mer bilder från festen i fredags, dessa är tagna av Brisman. Detta betyder att även jag är med på andra bilder än egokort. Även mina och Chassens grejer vi har för oss hamnade på bild. Kul att han även fått med en del folk som var här på bild som jag missade att ta kort på... Inklusive Brisman själv.

Så nu finns det även kort på min blogg på när jag och Chassenkärleksfullt sjunger för varandra, när vi bildar hög med Chassen underst, jag i mitten och Johanna överst, och även på en av våra stunder på golvet. Låten är Oasis-Wonderwall, min och Chassens "ligga-på-golvet-framför-högtalare-och-sjunga-låt".

     
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0