Ajajajaj!

Sitter hemma hos Chassen nu med färg i håret. Ont gör det i min hårbotten. Jävla eksem. Dock föredrar jag att ha det i hårbotten framför att ha det i ansiktet eller på händerna där det inte syns. Fåfängd till tusen....

Chassen tvättar ur sin färg nu, sen är det min tur. Riktiga vänner hjälper varandra med allt, både färga håret och sen stå med bomull och ta bort färgen som hamnat fel.

Ont i tummen har jag med... Fick det när jag höll på med håruppsättning tidigare idag. Hoppas att jag klarar mig när det är dags att göra uppsättningen på riktigt. Idag var det bara en provomgång för att se om vi kunde hitta en passande balfrisyr. Låg på min mors soffa och drömde så härligt när min syster messade och väckte mig. ar inte glad över att vakna... Tills jag såg vad klockan var och insåg att jag skulle sätta upp hår några minuter senare.

Innan det var jag på biblioteket och diskuterade sommaren jobb. Därefter var det en tur ut till exets familj där endast husmor var hemma. Riktigt trevligt att prata med henne lite.

Bilprovningen sen, satt och pratade med Leena i telefon tills det var min tur. Efterbesiktningen gick jättebra och nu behöver jag inte oroa mig på ett år igen....

Köpte fika och åkte till mors jobb, hennes arbetskamrater uppskattade det. Riktigt nice. Lämnade även lite örhängen som mor sålde med en gång. Dock så hade jag gått en ganska bra bit innan jag fick vända och lämna örhängena till henne... Minnet är bra med kort. Och örhängena gjorde jag på morgonen innan rosthögen tog mig till Tidaholm. Kommer kort på dom sen.

Nu ska jag strax skölja ur färgen. Och därefter klia mig i hårbotten... Aj!

Kommentarer
Postat av: anna

hehe you know me babe..of course köpte jag båda klänningarna =)

kram!

2008-05-23 @ 10:42:13
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0